Nieuw zeeland

hallo!

eventjes voor stellen ik ben Saäna en ik woon voor een jaar in nieuw zeeland. ik ben deze blog begonnen zo dat mijn vrienden en familie kunnen lezen en zien wat ik aan het doen ben hier

dus van af het begin:

Ik ben aan gekomen in nieuw zeeland op 10 maart om 11:45 ik moest naar een hotel maar ik kon me niet meer herinneren wel hotel het was maar ik wist dat het met een H begon dus ik vroeg aan mensen of ze een hotel kende met een H in de buurt (in een vreemd land met een taal die ik wel spreek maar de schakeling nog niet had gemaakt) dus uit eindelijk kwam iemand op het Hilton dus ik stap in de bus onder weg naar Hilton hotel. in de bus komt er een jong naast me zitten die zo lief is om mijn koffer vast te houden en we raken aan de praat na 5 minuten moest hij er weer uit want hij was thuis ( heb hem nooit meer gezien of gesproken) eenmaal in Hilton kom ik er achter dat ik niet in het Hilton moet zijn maar in Holiday inn wat praktisch naast het vliegveld was en ik kwam later achter dat Hilton ongeveer 10 minuten van het huis vandaan is waar ik nu in woon. bus terug gepakt naar Holiday inn en me in gecheckt met wat moeilijk heden die nacht lag ik eindelijk om 5:55 in bed

IMG_0281 IMG_0282

in de hotel
in de hotel

Plaats een reactie