de eerste weken

mijn eerste weekend was heel rustig een beetje uitslapen wat niet echt lukte en de buurt verkennen. de gast gezin waar bij ik verblijf waren het weekend weg en de kinderen ook. Ik was alleen met Louise en haar vriend Aaron (Louise was de au pair voor mij) ik heb via haar Kelly ontmoet en met Kelly kwam Sofie en ik had Sofie al met oriëntatie ontmoet in het hotel.

Kelly en Louise waren beste vrienden en ze zijden elke elke keer dat we ook beste vriendinnen moesten worden wat best grappig was

Mijn eerste week als au pair

in mijn eerste week vond ik het nog heel erg lastig Louise kon zo goed met de kinderen omgaan en de kinderen het leek net als of ze me niet mochten maar goh ze moesten ook nog aan mij wennen en omdat ik nog steeds last van mijn jetlag had!!! was het voor mij heel zwaar om alle informatie binnen te krijgen en het enige wat ik eigenlijk wou doen was slapen zo vaak als maar mogelijk maar zo kom ik natuurlijk nooit van mijn jetlag af dus deed ik het maar niet

nadat Louise vertrokken was werd het nog lastiger ik merkte dat de kinderen heel erg de grenzen aan het op zoeken zijn voor al de oudste hij maakt het soms nog steeds moeilijk voor me en daarbij moest ik ook nog eens mijn eigen ritme vinden om alles te doen er regelen en dat was het eigenlijk een beetje de weken daarna

IMG_1715 IMG_1717 IMG_1722 IMG_1720 IMG_1719

Plaats een reactie